Tisdag

Vårt möte i eftermiddags gick bra men vi ska dit igen nästa vecka för det var lite krångel. Den nya tiden är torsdag nästa vecka ch då åker ju Malin till Russia! Aaaah! Jag ville inte gå själv så jag tvingade Zacke att boka upp det och följa med mig vilket han så snällt gjorde, tur där! Efter mötet var det en föreläsning på Göta källare, har faktiskt aldrig varit där tidigare men det blir det ändring på för det var en sjukt nice lokal.

Nu har jag kollat på Top Model men min favorit Lauren-Brie åkte ut, hon var så cool så nu kanske jag dissar serien, fast jag vill ju veta vem som vinner..


Nej nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs imorn
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0