Tired

Jag har jobbat hela dagen och inte ätit någon lunch, bara några crisp så jag var mycket hungrig när mami kom och hämtade mig. När vi funderade över vad vi skulle äta kom vi bara fram till att vi inte orkade laga mat så vi köpte med oss hamburgare hem. De var inte små och det var sjukt mycket pommes och jag åt nästan upp allt så nu är jag mätt och belåten haha. Nu sitter jag och kollar på Tv och har inga planer på att dra ut, tror inte jag orkar det för då måste jag skynda mig nu plus att jag jobbar imorn också så det blir lite tajt. Kanske går ut och tar en drink imorgon däremot då Mika fyller 19 och hon hade önskemål om Berns så maybe baby

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min stora tekopp
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0