Till Emma

Hej! Åh, jag blev så glad förut när jag såg att min söta syssling Emma i USA hade kommenterat här på bloggen. Jag saknar henne och familjen där jättemycket och förra veckan fick vi ett julkort av dem som var jättegulligt med massa bilder på barnen. När jag kollade på kortet kom jag på en sak. Jag skulle vilja åka till dem i USA och vara där ett tag när jag gått ut skolan, det skulle vara så kul. Och förra året fick Emma och Johanna en lillebror som jag inte ens hunnit träffa ännu eftersom vi inte sågs i sommar. Jag hoppas verkligen vi ses nu i år och att jag kanske kan åka dit sen. Emma, jag saknar er alla jättemycket och hoppas vi ses snart!
Puss och kram
Valentina


Emma och Johanna för några år sedan, så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0