This lovely friday

Idag var det lugnt i skolan och vi fick tillbaka våra uppsatser i religion, jag fick VG+ vilket gjorde mig mycket nöjd så det känns skönt, hoppas slutbetyget blir lika bra!
Nu sitter jag och skriver upp födelsedagar, studentskivor, resor och annat viktigt som väntar under 2009 i min kalender som jag fick hem idag. Det är sjukt vad jag är beroende av den, utan den glömmer jag så mycket så det var tur att den kom idag.
Egentligen skulle jag pluggat lite nu men jag ooorkar intee! Så det blir till att ta tag i det på söndag. Istället ska jag börja fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll, packa ner lite smink i väskan och senare åka till Malin. Det ryktas att det blir gourmet by us to dinner again ;-) sen gör vi oss iordning där, kollar Let's dance (är ett måste för oss som dansar) och senare ska vi dra ut. Min kompis Veronica och hennes kompis Camilla kommer även joina oss andra så det bir nog en riktigt trevlig kväll.


Vi hörs sen
Puss & kram
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0