The Hills

Jag älskar MTV's hemsida där man kan kolla på nästan alla program. Alla säsonger och alla avsnitt, hur bra är inte det den här tiden på dagen när det bara är crap på tv? Så nu ligger jag på soffan, åt frukost för en stund sedan, snart dags att börja med nästa måltid och tittar på The Hills. Ja, ni läste rätt. Jag har aldrig kollat på det förut, men jag känner att jag börjar halka efter i skolans diverse samtalsämnen eftersom alla kollar på det. Och de jämför folk hit och dit med dom i The Hills och ger smeknamn som jag inte fattar någonting alls av. Så nu ska jag komma ikapp. Eller iaf en bit på vägen. Och sorry Linn för att jag ger upp och börjar kolla, du får också göra det helt enkelt ;-)
Nej, dags för första avsnittet eftersom jag hittills kollat lite random från säsong 3. Shit vad Heidi är ful i början!

Kram
Mal


Kommentarer
Postat av: Angio

Jees äntligen!! :D

2009-01-15 @ 16:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0