The girls left the crib

Hallå! Nu är jag ensam hemma, ingen hit, men som tur är kommer mami hem snart. Jag och Malin har lagat middag och kollat film och ätit godis och sen joinade Julia, Linn och Camilla. Jag och Malin försökte med ett experiment som jag såg för några dagar sen. Man tar en mentos i munnen och tuggar liite på den och sen dricker cola så ska det tydligen bli som en liten explosion och vi försökte verkligen men det gick inte! Bara i Malins cola som började smaka konstigt..
Nu ska jag nog ta och börja pilla med mitt fotoalbum för jag fick hem mina foton igår. Började redan lite smått igår på kvällen men sen var jag tvungen att sova eftersom vi skulle upp tidigt på uppdrag tungpiercing tidigt på dagen. Sen fördrev vi som sagt dagen först hos Malin med OTH och sen här, mys!
Dags att pyssla med albumet!
Natti
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0