Sweet dreams

Tänkte bara att jag skulle skriva nåt innan jag går och lägger mig.
Jag har inte pluggat alls idag vilket är väldigt skönt. Lite jobbigt att komma tillbaka från lovet och sen intensiv plugga för att göra proven man missat but hey, that's life and it went well..
Ikväll har jag har kollar Sex and the city, min favvoserie och jag kan typ alla avsnitt och så, sen var det Top model, love! Och nu har jag och mami kollat filmen på 3an, The Guru haha ja inte direkt den bästa men jag skrattade några gånger så det var iaf tidsfördrivande. Ja en riktig slappkväll helt enkelt, mycket skönt.
Hoppas mina foton kommer imon så jag kan fixa med mitt album! :-)
Nu ska jag sova. God natt och sov så sött
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0