Sushibuffé

Hej hopp!
Igår var riktigt roligt, men det orkar jag inte skriva om nu utan gör det senare med både bilder och videos. Det blir mycket roligare så!

Idag vaknade jag vid 11 men gick inte upp förräns en halvtimme senare. Älskar att ligga kvar i sängen utan att behöva gå upp och bara kunna ta den tid man vill på sig på att vakna.
Vid 13 mötte jag Frida inne i stan och vi gick och åt lunch på en sushibuffé där det även ingick asiatiskt, mongoliskt och efterrätt. Riktigt fräscht var att man beställde sushi och så gjorde de den då istället för att den legat framme. Tyvärr blev vi så sjukt mätta att vi inte orkade prova det mongoliska... Får bli en annan gång helt enkelt!
Vi hade sjukt roligt åt allt möjligt, speciellt servitrisen som man inte förstod vad hon sa och alla våra såser, haha. Sen fick vi även asgod friterad banan med glass, delicious!

Nu ligger jag på soffan och slappar. Tänkte försöka ta en liten powernap men det går inte så bra då diverse sms trillar in titt som tätt. Vilka problems, gosh!

Later
Mal


Spotted.. Tur att handen hann upp, ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0