snart dags att packa

God morgon, eller ska jag säga god förmiddag kanske? Jag tvingades upp för en timma sen för att mami skulle ta alla mina kuddar och mitt täcke för att lämna in det på tvätteriet. Det var motvilligt jag gick upp men det var nog lika bra annars skulle jag sovit bort heela dagen haha..
Nu sitter jag och kollar på tv och har precis gått över från frukosten till choklad. Det är så man ska börja dagen! Senare åker vi som sagt till Malins landställe och det ska bli riktigt mysigt. Sist kunde jag inte följa med eftersom jag skulle jobba morgonen efter. Så sist jag var där uppe var alltså i somras över midsommar och det var jätte mysigt och trevligt. Jag tror nog vi får det lika bra nu och bättre är det att vi slipper vissa backar eftersom vi håller oss i huset haha.. Ska nog börja packa lite snart så jag inte glömmer nåt. Åh, det är så kul att packa men jag hatar att packa upp så det står alltid små väskor och påsar med grejer i mitt rum..


Bild från igårkväll

Vi hörs sen
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0