Snart back on track igen

Idag känns allt mycket bättre, finally :-D Eftersom det kändes bättre när jag vaknade imorse så kändes det inte som att det behövdes gå till doktorn. Jag har antagligen fått influensa och det finns ingen medicin eller så mot det iaf. Blir det värre igen så får vi ta sjukhusbesök då.

Idag har jag varit vaken större delen av dagen (wow haha) och jag har tittat på de 2 senaste One Tree Hill avsnitten. Fortfarande lika bra! Sen har jag även läst Ljudet av ditt hjärta, tredje Twilight boken, och försökt äta så mycket som möjligt eftersom jag gått ner extremt mycket i vikt under de senaste dagarna.
Nu ska jag alldeles strax ta en dusch för jag känner att jag inte luktar allt för gott, haha... Kanske tom göra en ansträngning och byta lakan. Sedan ska jag spendera kvällen framför en film och lite onyttigt om mamma kommer hem med något sådant (a) Jag vet att du läser, hihi!

Jag känner mig iaf piggare och piggare hela tiden så snart är jag back on track igen. Den som väntar på något gott... ;-)

Mal


Jag och Frida när vi var småsmåsmå...

Kommentarer
Postat av: Friday

Herregud, det var sjukt länge sen verkligen. <3

2009-01-14 @ 19:29:03
URL: http://heyjealousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0