Sjuk

Hej.
Sorry att jag varit helt off idag men jag mår så dåligt. Jag har ont i hela kroppen så jag kommer inte ens upp ur min säng. Så jag har legat och sovit typ hela dagen, och jag är fortfarande trött. Men jag har varken ont i halsen eller feber, vad är detta för konstig disease? Det finns ingen chans att jag kommer kunna gå till skolan imorgon som det känns nu. Och jag som har ett viktigt prov att göra. Får maila läraren och hoppas på det bästa. Hon kan ju seriöst inte vilja att jag ska ta mig till skolan i detta tillstånd...

Ville bara säga att jag lever, även om det känns som att jag håller på att dö.. Haha. Vi hörs nog imorgon igen, jag måste sova. Det här var ansträngande..

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0