Seg dag

Idag är det tillåtet att vara seg. Att vara trött och inte behöva göra någonting. Jag lider med de som var tvugna att jobba idag.

Min dag har spenderats i soffan med min bok, När jag hör din röst. Det är fortsättningen på Twilight (ingen har väl missat det?) och jag är helt fast. Men jag var tvungen att ta en paus nyss och kolla på Victoia's Secret fashionshow. Jag tycker att modevisningar brukar vara rätt så stela och så men här är tjejerna glada, flirtiga och springer runt och dansar med artisten etc. Och hela showen är så otroligt grymt gjord och tjejerna är to die for, vem vill inte se ut som Adriana Lima liksom? Synd att den bara är en gång om året.

Nej nu kan jag inte hålla mig längre. Måste. Läsa. Boken. Om jag inte minns fel så har Val en videoblogg från igår? Pinigt...

Puss
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0