Pappa blev inlåst på kyrkogården

Min padre befinner sig just nu lite mer söder i Sverige, i Malmö. Min farmor och farfar ligger begravda i en minnuslund på en stor kyrkogård mitt i city. Pappa bestämde sig för att gå dit och satt där i kanske 15 - 20 min utan några som helst bekymmer. När han sedan ska gå så märker han att de har låst ingången. Har går runt hela kyrkogården och märker att han blivit inlåst då det är låst överallt. Staketet runt omkring där är jätte högt, (ag vet för har varit där massor med gånger) så högt att man inte kan klättra över det. Han går runt och funderar på vad han ska göra, om han ska ringa polisen, hur han ska komma ut etc. När han går omkring ser han en sten som är hyffsat hög och lyckas på något sätt ta sig över det höga staketet. Vilken syn, jag hade gett mycket för att få se det haha!

Såå, hur fan lyckas man bli inlåst på en kyrkogård? Hahaha, jag dog av skratt när mamma berättade (förlåt pappa). Det kanske märks att vi är släkt trots allt, men att bli inlåst på en kyrkogård.. Där går gränsen, jag hade skitit på mig. Helt seriöst. Usch vad rädd jag hade varit!

Nu ska jag äta middag, bättre sent än aldrig!
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0