Och så var helgen slut

Gaah! Jobbig dag och imorn blir det inte precis bättre.. Nu är jag iaf klar med allt plugg och den här dagen är snart slut. Fine. Jag kan roa mig lite på datan och kolla The Hills nu. Tyvärr har jag sett avsnittet som går nu och facebook är inte min vän idag. Typiskt. Aja, det blir vad man gör det till och 2009 is goood. Jag ska kolla trots att det är repris för det är ändå roande och sen ska jag nog ta en varm dusch.
Men åh, hur ska jag orka upp 06.30 imorn? Det var typ den tiden jag kom hem i fredags lixom och imorn ska jag gå upp då för att gå till skolan.. Det blir tufft men vi är lediga på fredag så det är nice. Skolan ordnar skidresa till Idre och vi ska inte med i år. Det var ingen mer än jag och Linn som ville åka så det blev inget. Som tur är kan jag lägga till nu. Annorlunda var det för några dagar sen.
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0