Mal&Val

Hej babes.
Nu sitter vi än en gång hemma hos mig (Mal) och Val undrar vem gubben på tv är. Hur ska jag veta? Vi har ätit lite och nu gått över till desserten som består av Ballerinakakor! Vi ska åka och fika snart så vi måste ju värma upp. Vi ska iväg på möte på Garant och sedan vidare till Göta Källare där de lovat oss fika :-D We like.

Nu måste jag gå och hjälpa Marc med hans mat så Val får forstätta skriva!

Haha ja, jag är full av pizza eftersom man inte kan äta maten i skolan.. Trots att vi då inte åt lunch, (eller räknas en halv potatis?) så stannade vi kvar i skolan till 15.00 och jobbade med vårt P100. Alla ska lämna in råmanus senast den här veckan men vi lämnade vårt före jul och har nu fått tillbaka det rättat med massa positiv respons. Det kändes riktigt nice!
Strax ska vi som sagt iväg på möte så nu ska jag gosa lite med Dennis, Malins söta vovve.

XoXo
Mal&Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0