Leka doktor

Åh idag har jag varit 5 år! Vi har varit hemma hos Anna och Lo hela dagen och pysslat. Lo är 4 och ett halvt(!) och hon fick massa lera och grejer i julklapp så hon ville att jag skulle komma dit och leka med det efersom jag är så pysslig haha. Jag tvekade inte en sekund så vid 12.30 gick vi hem till dem och kom hem för 30 min sen. Vi har lekt dokto och gjort figurer i lera, det var jättekul haha, älskar att få vara 5år ibland :-)

Vi kom som sagt nyss hem och skulle göra middag men vi var inte sugna på mat så vi köpte chips, ostbågar, chokladbollar och lite godis som vi äter istället... nyttigt! Äh, på måndag ska jag (försöka) ta tag i mig själv igen, och då jävlar!
Hoppas ni haft en bra dag och att alla som har ledigt njuter av de sista lediga dagarna!
Puss och kram
Val

Kommentarer
Postat av: Angelie

Åh, va gott!! Ät lite för mig också :-D

2009-01-06 @ 17:57:27
Postat av: valentina

visst, du kan få kalorierna ;)

2009-01-06 @ 21:54:34
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0