Kväll

Shit, jag kan inte fatta att vi faktiskt gjorde det! Lite coolt även om tatueringen är petite.. Min har inte gjort ont alls nu efter och jag tycker inte att det gjorde så ont att göra den heller. Inte så konstigt kanske med tanke på att den tog typ 5 min. Fatta att ligga där i flera timmar och bli tatuerad, aj!

Kvällen har spenderats på mitt och Bellas fik i Old Town :-D Sedan gick vi runt hur länge som helst och letade efter en skoaffär vid skrapan. Bella som redan var arg på en annan sak blev inte gladare när den inte fanns, hahah. Till slut ringde hon sitt ex som snällt letade fram adressen till oss. Jag tänkte för mig själv att 'det har säkert stängt precis när vi kommer dit'.. Men jag insåg att klockan var typ 18.25 och att de antagligen stänger 19 isf. Eller 18. Vi kommer dit exakt 18.31 och när tror ni de stänger? Jo, 18.30 såklart. Men jag räddade iaf Bella från att kliva i hundbajs, hade vart ett lagom roligt avslut om hon hade gjort det också.

Jag har haft huvudvärk till och från hela dagen idag så nu ska jag gå och ta en alvedon. Och hälsa till Marc från Chrille att han ska få stryk. Nu hoppas vi bara att Marc läser det här (jag vet att du gör det!) för jag kommer säkert att glömma bort det innan jag hinner hälsa.

Puss
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0