JTMD

Nu är jag hemma efter 3 lektioner. Känner inte att vi gör så mycket i skolan nu eller så är min hjärna inte helt igång än men psykologin var kul och jag fick reda på att jag får MVG, happy!
Nu funderar jag på att kolla på en film, kanske John Tucker Must Die.. Vi såg den sist i lördags men jag älskar den filmen haha och det skulle vara så kul att göra som tjejerna gör! Iaf kul för oss, stackars killen haha.. Ja, ni som sett filmen fattar vad jag menar och ni som inte gjort det borde se den hihi



Bara det faktum att snyggingen Jesse Metcalfe (Trädgårdsmästaren i Desperate Housewives) spelar John och att Penn Badgley (Dan i Gossip Girl) spelar brorsan gör ju att man som vi ser filemn om och om och om igen!

Puss på er
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0