Jag har landat hos Malin

Heeej! Nu är jag hemma hos Malin, känner att det börjar bli en vana and I like it! Det är alltid så mysigt här och så äter och dricker man så onyttigt vilket vi gillar mycket haha.. Förresten så har min träningsvärk nästan försvunnit helt nu. Vi var ju ch tränade i onsdags och igår var det värst, kunde typ inte röra mig, nej jag säger ju att det är bättre att ligga i soffan och chilla ;-)

Min dag idag har iaf varit skön, Lena kom och åt lunch med oss och så fikade vi. Hon gillade pajen jag hade gjort och tatueringen gillade hon också! Massa plus till Lena haha!
Nu ska jag dricka min goda drink som består av sprite och cola som Marc precis gjorde, vi kan ju hoppas den är god trots att det ser lite suspekt ut. Sen när Malin käkat klart ska vi sminka klart oss och så ska hon nog ta på sig lite kläder...? Sen kommer Angie och sen blir det som sagt till att dra ut. Vi lär ju alla frysa om fötterna eftersom vi måste gå utan strumpor så tatueringarna syns ordentligt ;-)
Puss och kram
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0