It's sunday

God morgon! Jag vaknade för att tag sen och nu sitter jag och kolla på The Hills på MTV. Det är gamla avsnitt men det är så bra så det gör inget.
Igår fyllde Mikaela ut så vid 15.30 gick vi hem till dem och fikade. Vid 19 gick jag, Mika, mami och Maria ner till Medelhavspärlan och åt delicious middag, drack vin och sen tog jag och Mika en drink innan vi drog hem till mig. Väl hemma hos mig gjorde jag mig i ordning och hon bättrade på sminket och så blandade vi nya jättegoda drinkar som vi sippade på när vi lyssnade på Britney Spears.
Vid 22.30 kom Angelie (som hade piercat tungan!!!) och en kvart senare hämtad Sebastian upp oss och skjutsade in oss till stan. Vi gick till Sogni och tog ett glas vin med några andra kompisar till Mikaela och satt där någon timma. Vid midnatt skulle Angelie hem så vi lämnade dem, hon åkte hem och jag mötte upp Malin och hennes kompis Frida och fortsatte kvällen med dem. Vi hade mycket trelvligt fast blev lätt besvärade av massa killar som vägrade låta oss vara ifred haha..



delicious i de nya fina glasen

Back to The Hills
Puss och kram
Val

Kommentarer
Postat av: Lena

:O stackars Ankis tunga!

2009-01-04 @ 14:02:39
Postat av: valentina

jaa verkligen!

2009-01-04 @ 14:08:20
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0