Imorn är det imorn!

Hallå, hoppas ni mår bra. Jag är extremt trött, antar att det beror på vädret så jag bestämde mig för att sova "ett litet tag" efter skolan. Det slutade med att jag sov i två timmar och sen när jag vaknade hade vi planerat att dra iväg till gymmet men utanför fönstret föll det snöflingor stora som tennisbollat, typ. Så vi bangade det. Ska gå imorn istället, för sen kanske man inte tränar på ett tag haha åh vad jag vill skriva en sak men nej, det får vänta! It's a secret, det är det som är det roliga, utom att vissa listar ut saker..... men annars så är det mycket hemligt hihi :-)
Åh, jag har inget vettigt att skriva, jag kollar såklart på Sex and the City och sen är det Top Model. Jag är så girly.
Puss & kram
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0