Hur man håller sig vaken

Det här håller inte, jag bara somnar hela tiden och för att hålla mig vaken måste jag äta på nåt eller kolla på nåt bra program och det är ju lite svårt när det inte finns nåt.. Så just nu är det Rai uno (italienska 1an) och det är nåt underhållningsprogram. Det springer omkring massa snygga killar i kostym, mums, men jag fattar inte varför och jag orkar inte anstränga mig för att fatta.. min italienska behöver en update. Åh, nu fick jag en idé! Jag ska kolla flygbiljetter till i sommar så kanske vi kan boka det nu, jag fick ju faktiskt det i julklapp men vi har inte bokat än så det är dags. Angeliiiiieeee :-)


Jag saknar det här!


Håll tummarna för att jag hittar nåt bra nu!
Baci
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0