God morgon

God morgon. Hur mår ni?
Jag sitter i soffan och äter frukost, har precis kommit hem från en lång morgonprommis med Dennis. Jag var uppe strax innan 9 och vi har varit ute i nästan en timme, en härlig powerwalk såhär på morgonen. Idag har jag egentligen inte så mycket att göra känns det som, men ändå är hela min dag fullbokad.

Dagens planer:
ca 11.30 äta lunch med mamma i Gallerian
ca 13.30 möta upp tjejerna som är och fikar (kanske :-D)
15.00 har jag tid hos frisören så jag ska bli snygg i håret
17.00 ska jag, Val och Angie åka på en liten roadtrip upp till mitt land. Vi ska handla massa godsaker på vägen och självklart donken till middag hihi ;-)

Sen hoppas jag även på att hinna handla upp mitt presentkort på Make Up Store så jag kan göra nån cool sminkning i helgen.

Nu ska jag äta upp resten av frukosten så ni får ha en bra dag snyggingar!

Mal


Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0