frisörbesök idag

God morgon? Jag vaknade precis och fick en mindre chock när jag såg hur mycket klockan var haha..Jag låg uppe igår och kollade på Mean girls och Hot chick för båda gick på TV och jag var bara tvungen att se dem haha så roliga..
Idag ska jag iväg till Sachajuan och klippa mig. Vet inte riktigt hur jag vill ha det, måste bara se till att klippa upp det lite för volymen försvinner när det blir såhär långt eftersom mitt hår är så tjockt men Juan brukar fixa det så bra så jag litar på honom :-)
Nu ska jag äta nåt, blir nog nudlar för jag orkar inte laga nåt haha
Puss puss
Val


Kommentarer
Postat av: Angie

Hoho, lägg in en bild av resultatet på håret ;-)

2009-01-05 @ 19:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0