Friday

Yooo! vad gör ni? Jag är på jobbet längsta dagen ever men som tur är var det 8 timmar och inte 10 som jag trodde.. Än så länge har jag hållt mig sysselsatt här på datan för det är inga kunder alls så jag får betalt för att blogga, kolla facebook, msn, andra bloggar och såna grejer så jag kan sitta här ett tag till haha. Dock drabbas jag av tristess när det inte finns nåt att göra på datan längre men jag har en bok med också så det går nog prima.

Sitter som sagt och kollar runt på facebook och jag måste bara lägga upp några fler bilder från nyårsafton, så jäkla kul!


grymt heta


Mal and Val

Nu ska jag kolla andra folks nyårsbilder! För att ignorera ett message jag precis fick av en som jag hade tänkt lämna kvar i år 2008.. Det går aldrig som man tänkt sig men jag ignorerar det tills jag kommit på ett grymt svar haha

Ciaoo
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0