Friday night

Jag är taggad, haha. Ovanligt? Har velat gå ut ikväll sen jag vaknade men ingen ville gå ut med stackars mig.. Och jag kände inte för att dra en runda ensam. Men nu så har jag hittat några, hihi. Så ikväll blir det jag, Veronica, Frida och Tess som härjar ute. Om någon blir sugen på att hänga med så får ni jätte gärna ringa eller smsa för ikväll kommer bli grymt. Speciellt med våra planer ;-)

Annars så har det varit en rätt lugn dag. Jag hämtade Frida i Lijleholmen vilket inte var det lättaste. När jag var i Årsta bestämde jag mig för att sätta på GPSen så att jag skulle komma fram någon gång. Vi åkte ut till stallet och red, det var -7 grader ute (om inte ännu kallare) så vi frös ihjäl lite smått. Det är bara uppvärmningen till Ryssland där det är -30 ute, eller? Usch, fy, bu som LG skulle säga..
Så nu ska jag ta en värmande dusch och sedan slänga i mig lite mat som pappa håller på att förbereda. Och sen hoppas jag att alla ringer till mig och vill med ut :-D

Vi ses i dimman
Mal

Kommentarer
Postat av: limpiano

haha jäkla festprisssssse:D<3

2009-01-02 @ 19:57:34
Postat av: Mal

Du börjar hamna efter ;) <3

2009-01-02 @ 20:33:01
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0