Fortune cookie

Jag kände verkligen, verkligen inte för att gå ut ikväll. Så det blev en myskväll hemma för min del också. Några av tjejerna skulle chilla hemma hos Anna, men allt blev så sent så jag bestämde mig för att stanna hemma istället.
Jag och mamma åkte och storhandlade. Och då menar jag STORhandlade... Vi köpte bl.a. 12 delicato's, 4 olika Ben & Jerry's, 6 paket kakor (Ballerina, Maryland etc.), ostbågar, läsk, 10 Gorby's, 12 Grandiosa pizza... Jag kan go on and on and on. Sen köpte vi massa tråkiga grejer också som typ bröd. Intressant va? Så om jag mystiskt skulle försvinna eller nåt så beror det antagligen på att jag har ätit ihjäl mig. Om nu någon skulle märka om jag försvann...

Nu börjar jag få tråkigt/bli övertrött. Så jag underhåller mig på mitt eget vis. Ni kan få ett litet smakprov genom en bild:


Typ. Den här bilden är hysteriskt rolig just nu. Det skulle jag nog tycka oavsett vilket humör jag än är på... Nu ska jag göra lite mer vettiga grejer, typ som att googla Mel Austria eller nåt. Se vad som händer med mig när jag blir uttråkad!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0