Ett litet guldigt paket med rosa snöre

Hej! Nu har vi precis ätit middag, det var rätt skönt att få i sig något. Jag har verkligen inte gjort nåt idag mer än att sova och kolla TV om vart annat, riktigt skönt. Haha just det, inatt när jag kom hem trodde jag att jag halucinerade, jag tyckte att det låg ett litet guldigt paket med rosa snöre om på min säng. När jag vaknade imorse hade jag glömt bort det och sen fick jag syn på det igen. Det var på riktigt och inuti låg ett par jättefina pärlörhängen. Jag blev så glad men undrade varför jag hade fått dem då mami svarade att det var för att jag hade varit så duktig med religionen, kämpat och fått så bra på det. Åh, jag blev så glad, min söta mami ♥
Nu har hon varit snäll och gått och köpt choklad och annat gott så nu ska vi äta det.
Kramar
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0