En tom kväll

Igår var det en minst sagt annorlunda utekväll. Det var inte en människa ute. Vanilla, Huset, Ice, White Room, Sture, Pans, allt var tomt. Det går inte att beskriva men ett tag tror jag att vi bara var 10 pers inne på Ice, sjukt ju.

Kvällen började iaf med Soft. Jag och Frida tog ett glas vin och hade det trevligt med Abdhulla och gänget, haha. Vid 12 kom Veronica och Tess och vi bestämde oss för att dra vidare. Sagt och gjort och för att göra en lång historia kort så hamnade vi på Pans. Två killar och en tjej hade joinat vårt lilla gäng så vi stod och dansade på det annars rätt så tomma dansgolvet. Helt plötsligt försvinner ena killen och tjejen när det börjar bli dags för oss att dra vidare. Och den killen hade den andra killens garderoblapp så vi började jakten på dom. Det är gemensam toa där så vi gick in och knackade på ena toadörren och ropade efter honom. Han svarade och vi frågade om han var ensam. Han var det. Vi väntade i typ 10 min och den andra killen sa att han var risig i kistan eller nåt. Efter ett tag kommer han ut från toan och säger "aah, vad skönt!". Vi tjejer trodde fortfarande inte på att han varit ensam på toan så vi rycker i dörren. Den var låst. Busted. Vi gick ner och skulle hämta våra jackor och då kommer tjejen och säger "vart har ni varit? jag har letat efter er"... Hahaha, smidigt? Njaa.
Sen åkte jag och Frida på lite andra äventyr och jag var hemma vid 5. Sen ringde min mobil vid 7 och någon ville att vi skulle åka med på efterfest. Men min säng kändes mer lockande så det hela slutade med att jag somnade halv 9 imorse. Men nu är jag pigg och glad, någon som vill gå ut ikväll?

Mal


Kommentarer
Postat av: Friday

jag vill.. ;)

2009-01-03 @ 19:40:20
URL: http://heyjealousy.blogg.se/
Postat av: Emma Westland

Hej Valentina! Kommer du ihåg mig? Gott nytt år från din vän Emma Westland. Jag har precis kommit hem från hockey träning. Hoppas at du mår bra och vi kan snart ses.många kramar

2009-01-03 @ 19:45:17
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Ville önska God fortsättning och säga att om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida :)

2009-01-03 @ 19:50:25
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0