En rolig historia

Det var en gång en måndag kl 8 på morgonen och Mal & Val sitter snällt på svenska lektionen och gäspar. Då kommer S*****-***** in och säger samtidigt:
I have a dream! Sen började det klia i hans rumpa, så han blev very satisfied... Då kom Linn in i klassrummet 20 min för sent och stannade. Sen kom det en het brud, hon var klädd i lack och läder och vågade kläder och gillade att vara naughty. 20 min senare klev de på en buss som först skulle ta dem till USA och sedan Västindien. För där finns det en hemlig källa. Om man dricker ur den blir man kåt. Och våt. Sen blev det dags att äta pasta, eller kanske basta... Tillsammans brast  de istället ur i vacker skönsång "I have a dreeeaaam!"


Klockan 8 på morgonen underhöll jag, Val och Angie oss med att skriva historier, ni vet sådär när man skriver lite och sen viker man bakåt så att den andra får fortsätta utan att ha sett vad man skrivit innan. Resultatet den här gången blev väldigt roligt, haha, men det mesta är väldigt internt. Så jag förstår om ni inte fattar.. Vi blir väldigt poetiska och påhittiga på morgonkvisten tydligen. Vi börjar dock 8 imorgon också, time will tell vad vi hittar på för skoj då!

God natt
Mal


Vi tre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0