En härlig morgon

God morgon! Jag vaknade pigg och glad för 40min sen. Nu har jag precis duschat, tvättat håret, fixat håret och tvättat och smörjt in tatueringen :-)
Mamis reaktioen igår när hon såg den var typ såhär: den var ju ganska söt, men du kunde ritat dit den själv. Ja, mami tycker inte om tatueringar så det var ju rätt bra omdöme hahaha
Nu ska jag äta frukost och sminka mig i lugn och ro och sen till skolan för en lektion, sköna fredag! Tyvärr är jag lite orolig för vad jag ska ha för skor på mig för jag vill inte ha nåt som trycker på foten. Och nästan alla mina skor ligger i en låda på en hylla några meter in i förrådet men massa andra grejer framför. And I ain't klättring this time!
Ha en bra dag
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0