Det är mörkt ute när man går hemifrån och mörkt när man kommer hem

Jag kom precis hem från skolan. Det tog en halvtimma extra för det var nåt fel på tvärbanan så jag satt och pluggade och frös medan jag väntade på att den skulle börja gå igen. Jag pallade nämligen inte gå hem för jag hade för första gången på länge (i skolan) på mig mina klackar.. Jag hade prov i Naturkunskap B också men det är inte mitt starkaste ämne precis så jag vet inte hur det gick, hoppas på G haha.. Och nu är det bara att gräva ner sig i böckerna igen, filisofi den här gången. Resten av veckan tänker jag inte plugga nånting alls och om jag har rätt så kommer mina foton i veckan som jag sätter in i album och sådär så då har jag nåt kul pyssel att se fram emot. Jag har redan gjort ett och ett halvt med massa bilder från att vi började 1an (på gymnasiet) så nu är det dags att uppdatera från augusti tills nu, det är så kul! Se upp girls!
Nej plugg var det nu då..
Wish me luck, I need it.
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0