Dance dance dance

God morgon. Jag har ifs varit vaken sen kl 11 men det är fortfarande morgon. Eller nästan. Jag ska strax försöka slänga i mig lite lunch, tror det kan behövas eftersom jag ska iväg och dansa nu på eftermiddagen. Jag och Linn ska på Danscenters öppethus och prova på lite klasser som commercial, streetfunk och streetjazz. Roligt roligt. Om det verkar bra och så tänkte vi nog köpa ett terminskort där och köra på ca 3 klasser i veckan istället för att dansa 1 gång och sen ha gymkort. Det är samma pengar, tom lite billigare med terminskortet och att dansa är ju så mycket roligare än att gymma. Så i sommar är det vi som har fanulous danskroppar på beachen ;-) Och även vi som kör de grymmaste moven på dansgolven!!

Nej nu ska jag fixa lunch. Efter ett The Hills avsnitt ;-) Jag hatar att jag fastant så... fan!

Kram på er
Mal


Fontana di Trevi
Jag saknar Roma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0