Dags för middag

Hej babes! Nu sitter jag i Malins säng och har precis fixat smink och hår inför ikväll. Maten står på spisen och i ugnen och är snart klar så vi tänkte äta framför TVn, myspys! Just nu spelas det Eminem vilket får mig att tänka på massa galna minnen från högstadiet haha, känns som igår men det är ju hela tre år sen, sjukt!
Nej nu piper ugnen att kycklingen är färdig så jag ska nog ta och hjälpa till lite. Sen kommer nog de andra tjejerna snart också så om ni läser det här innán ni gett er iväg får ni mer än gärna köpa med er lite choklad och chips för Malin lovade oss det ikväll men vi glömde det när vi var och handlade.. :-(


Mal, Linn och jag på nyår

Ha en trevlig fredaskväll!
Puss puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0