Dagen

Jag mår inte bra alls.. Jag blir i princip aldrig bakis och när jag blir det så är det inte så farligt. Det märks knappt liksom. Men nu.. Aj aj aj, jag har ont överallt i hela kroppen. Känner att en förkylning börjar bryta ut så det är kanske det? För mig låter det mest logiskt iaf. Förutom huvudvärken då, men där ligger förklaringen nog i att jag slog i huvudet igår haha. Det hjälpte visst inte att alla gick runt och pussade på min panna.

Dagen har spenderats hemma hos Nina med tv och godis. Vi hade lite rehab ihop och sov omvartannat. Precis vad jag behövde. Hennes mami och papi är så gulliga så jag gick därifrån med världens leende på läpparna. Jag tror jag behövde det också för nu vill jag bara gräva ner mig och inte komma tillbaka förräns jag är på topp igen. Men nej, det går ju inte, jag har ju prov på måndag som jag måste skriva. Och sen är väl inte mitt rum världens finaste just nu, men allt det får jag ta hand om imorgon. Då jag förhoppningsvis mår lite bättre. Nu ska jag äta lite, sova lite och knarka ner mig lite. Hörs imorgon babes.

God natt
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0