Chris Browns efterfest



Som de flesta av er säkert vet så spelade Chris Brown på Hovet ikväll. Vi har pratat rätt mycket om hans efterfest pga en speciell anledning och en viss mytoman.. Först skulle den vara på Sture, sedan Cafét och nu Amba. Det visade sig slutligen att den faktiskt skulle vara på Amba och jag och Linn har haft planer på att försöka gå. Dagen i ära var vi inte så speciellt taggade på att dra ut och vi trodde inte att vi skulle komma in och så ändå. Så vi orkade inte ens försöka eller nåt utan stannade hemma istället. Nu till poängen. De som vi hade planerat att dra ut med gick ut iaf och nu får Linn sms och gissa vart dom är? På Amba såklart! På CHRIS BROWNS JÄVLA EFTERFEST! Åh, jag blir så arg på oss. Varför stannade vi hemma? Jag hade velat gå hur trött jag än var! Lesson lerned, i fortsättningen tänker vi inte banga någonting. Eller hur Linn?

Mal

Kommentarer
Postat av: limpiano

haha blä på oss!! och på myttaren!!!!!

2009-01-24 @ 15:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0