Allt kan hända oss

What a night, what a night...
- Tog ett glas vin och hade det trevligt på Sogni
- Bartendern bjuder alla oss på varsin shot
- När vi går in på Berns möts vi av Kevin Tainton (vår danslärare) i garderoben
- Vi kommer inte in där nere ikväll för det är fullt och gästlista som gäller
- Så istället sätter vi oss i en soffa där champagnen sedan flödar
- När vi hade fått nog gick vi upp och dansade tills dom stängde där uppe (kl 3)
- Vi är på väg ner och ska ta våra jackor och så men då är vår favortitvakt så gullig pch släpper in oss där nere där dom stänger kl 4
- När vi kommer ner dit möter vi några roliga killar
- En annan kille kommer och tar tag i mig och släpar med mig till baren.. (Jag fick med mig Val som fick med sig Ange)
- Han frågar vad vi vill dricka, Vodka Redbull svarar Val
- Killen köper 10 st till oss 3 för 1400:-
- Han smakar, tycker inte att den är god, beställer in 10 nya drinkar
- Killen måste gå så han ger mig sitt kort och säger att vi ska köpa vad vi vill
- Där står vi med 20 drinkar och ett kort värt jag-vet-inte-hur-mycket
- Så vi delade glatt ut drinkar till gulliga människor (köpte inte nya) och blev väldigt populära
- De roliga killarna vi mötte i början ville att vi skulle följa med dom när det stängde
- Så vid 4 gick vi till Spybar där vi kom in utan att de varken leggade oss eller vi betalade

Sen hände det massa mer men nu ska jag åka hem till Nina så jag hinner inte skriva mer. Val kommer nog med bilder lite senare ;-)

Ha en underbar dag
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0