8 januari 2009

Hey babes. How u doin'?
Jag kom precis hem, det blev än rätt lång dag ändå trots att vi slutade skolan vid 13. Efter skolan åkte jag, Linn och Ange och hälsade på Nina på sjukhuset (jag var där med henne i över 7 timmar igår, jag orkar inte skriva om det nu.. men kanske senare) och innan det tog vi en trip förbi donken då skollunchen som vanligt inte var särskilt mättande. Vi var på sjukhuset rätt länge, över 2 timmar och det var kul/mysigt/roligt.. Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva för allt låter så fel, "det var roligt på sjukhuset idag", men jag tror ni förstår vad jag menar. Sen efter det åkte jag och tog ett nytt passfoto som man måste ha till visumet eller vad det är nu när vi åker till Russia. Efter det gick jag hem och här sitter jag nu. Med pain i min fot. Undrar om det är en chimär pain efter att ha spenderat alldeles för många timmar på sjukhuset. Men nu börjar den även svullna upp lite, inte roligt så jag hoppas att det går över om någon timme. För jag har ju liskom inte gjort illa mig. Jaja så kan det gå, det går över!

Nu ska jag ta och kolla lite på facebook och sedan läsa min bok.
Ciao
Mal

Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman
Till Nina älskling. Vi lyssnade på den hela dagen igår och sjöng på den. Den är grym!
Krya på dig babe, du om någon klarar det här! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0