5 månader kvar

Lovet börjar närma sig sitt slut och det känns lite tråkigt. Det var så mycket jag skulle göra men jag har inte hunnit med speciellt mycket, skulle behövas typ två veckor lov till. Åh, va skönt det skulle vara! Ingen skola, läxor, prov, inlämningar..

Tillbaka till verkligheten.. jag är på jobbet och det är lugnt som vanligt så jag fördriver tiden på datan. Idag fyller som sagt Mikaela 19år, grattis old lady! Och jag vet inte riktigt hur kvällen blir, antagligen middag hos henne och sen kanske vi går ut eller så. Är egentligen inte taggad men om jag tar en powernap när jag kommer hem kan allting hända haha..
Det ska faktiskt bli ett av mina nyårslöften tror jag, eller en reminder iaf. De här månaderna fram till juni är de sista vi har kvar i gymnasiet och alla fortfarande befinner sig här hemma. Det är inte lång tid så vi måste ta vara på tiden och göra massa kul. D.v.s alla gå på alla skivor, födelsedagar och ta vara mer på helgerna! Fabulous!


Så det så!
Puss puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0