1990 nånting

Skolan gick ovanligt fort idag, trots att jag gick runt som en zombie... På Internationella Relationer tittade vi på en film om självmordsbombare. Det är typ det och massa andra hemska saker som hela kursen handlar omoch det känns liksom lite obehagligt, men det är bara att bita ihop och stå ut antar jag.
Sen slutade vi vid lunch eftersom vi redan lämnat in vårat råmanus. Över en månad innan utsatt tid! (Var bara tvungen att skryta lite). Otroligt nog stannade vi kvar och åt gröt, rester från det som serverades i december? Eller det kanske bara är jag som trodde att julen är slut. Det slutade iaf med att vi frossade i knäckemackor med prickigkorv och Bonjour, jag tror aldrig att vi har gått från matsalen sådär mätta förut haha.

Jag håller på att slockna här så jag ska ta en powernap så jag orkar med träningen ikväll. Under tiden kan ni lyssna på den här låten som jag har börjat lyssna jätte mycket på igen. Den är skön!


Snook ft. Afasi & Filthy - 1990 nånting

ZzzzZzzzZZzzz
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0