Will you marry me?

Nu sitter jag plötsligt och trycker i mig chips. Jag som kände mig tjock idag, och sen såg jag en bild där jag var smal. Brukar det inte vara tvärtom? Jag vet inte, jag burkar inte bry mig, äh jag är coco i huvudet idag eller om det räknas som imorn? Jag vet inte och nu kommer alla tro att jag har druckit fast jag inte har det, det har ju varit en vit helg för min del bortsett från ett glas vitt igår som var riktigt gott. Det var jag som valde det *stolt*. Men poängen var att jag inte har druckit utan att det är mitt huvud som är upp och ner, iaf innehållet. Nej men så rörigt det blev nu, jag ska fortsätta kolla runt på datan nu, läsa lite bloggar och kanske hitta nåt kul, tveksamt dock.

Nej, tillbaka till mina chips!!
En stor puss
Val

Kommentarer
Postat av: Malin

haha du är coco i huvet älskling! <3

2009-02-23 @ 00:06:04
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Malin

och svaret är: YES! I do want to marry you

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-23 @ 00:06:39
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0