Wednesday

Hej hej.
Nu har jag varit hemma ett tag, ätit lunch och druckit Cola Vanilla. Så sjukt god, varför försvann den för? Eller den finns ju i vissa affärer men bara i burkar och det blir ju inte ofta man köper. Så nu sitter jag iaf och njuter av min sista som jag importerade från Russia.
I skolan hade vi bara en letkion idag, tycker det blir så segt och onödigt när dom gör så. När man ändå har åkt dit och allt. Men men, det är ju skönt att komma hem tidigt också.

Nu ska jag tillbringa eftermiddagen till att städa (det går inte bra för mig!) och sen åka och dansa. Kevin var sjuk igår så jag hoppas att han är frisk idag för jag är verkligen taggad. Annars skulle det ju itne vara helt fel om David Tainton kom på besök igen ;-)


Det skulle inte vara helt fel med lite värme och färg på kroppen!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0