Video

Helgen är här, skönt! I skolan planerade vi för vår monter vi ska ha på UF mässan om två veckor, jobbigare än vad jag trodde men det ska bli kul och jag ska tvinga dit lite folk haha. Vid 11.30 var jag hemma igen och fram till nu har jag städat mitt rum så nu är det jättefint. Lite dammigt men det tar jag sen, huvudsaken är att man ser rummet utan att det ligger kläder överallt som förut.
Nu är det dags för lunch, det blir pasta och... ja, nånting ska jag väl komma på.


Här är en av alla videos från vår roadtrip till Malins landställe förra tors-fre, enjoy haha :-)


Spice girls - Wannabe (om ni på nåt mystiskt sätt inte skulle höra det...)

Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0