Gårdagen

Kvällen igår då, den blev riktigt rolig trots allt! Jag mötte Frida i Högdalen strax innan 23 där vi gick till en krog som heter Engelbrekt. Väl där blev vi bjudna av både polacker och killar från Fridas jobb. Vi satt vid ett bord och polackerna satt vid bordet bredvid. De småsnackade lite med oss men sen säger dom att dom måste gå, för deras kompis kom inte in för att han var för full och dom kände att dom borde åka hem med honom.

Polacken (på riktigt dålig engelska med "härlig" accent): We go now to his home to smoke something. Do you want to come and smoke something with us?
Mal: Hahaha, smoke something?
Polacken: Yes, we have home something to smoke
Frida: What do you smoke?
Polacken: Hasch
Frida: Do you have normal cigarettes?
Polacken: Yes, we have the cigarettes! Do you want to come?

Frida gav upp och vi avböjde vänligt inviten, haha. Ungefär samtidigt öppnade de in till dansgolvet så det var där man hittade mig och Frida resterande timmar vi var där. Det var så roligt och konstigt folk som dansade som jag vet inte vad där. Så vi började härma alla och satte ihop alla fina steg till en koreografi. Riktigt fint var det. Sen underhöll vi oss även med att sno en kille från en bukkistjej som blev arg, haha och då blev det ännu roligare! Och DJ:n underhöll sig med att jaga Frida på dansgolvet som inte kunde fly, höhö, en lyckad kväll helt enkelt.

Sen köpte vi varsin french hotdog och jag hade sällskap på tunnelbanan hem av Tony. Tony verkade ha väldigt dåligt närminne för han frågade allt 2 gånger och glömde bort både vad jag och han hade sagt. Ungefär såhär var det:

Tony: Nämen, äter du korv? Varför äter du korv?
Mal: För att jag är hungrig.
Tony: Jaha, hon här bredvid *pekar på tjejen i båset bredvid* - hon ser ut att behöva lite korv.
Mal: Ja det tycker jag!
Tony: Nämen, äter du korv? Varför äter du korv?
Mal: För att det är gott.
Tony: Jaha, hon är bredvid *pekar på tjejen igen* - hon ser ut att ha svalt nåt!
Mal: Ja, det gör hon. Ska du inte fråga henne?
Tony: Nej.. Vad har du gjort ikväll då?
Mal: Jag har varit i Högdalen. Vad har du gjort då?
Tony: Det säger jag inte!
Mal: Nähe..
Tony: Vad har du gjort ikväll då?
Mal: Jag har varit med en kompis i Högdalen, vad har du gjort?
Tony: Jag och en kompis har haft fest!

Och så fortsatte det, ja ni fattar. Sen babblade han på om allt möjligt, som typ teatersport som han tydligen höll på med.. Ja, man lär sig nåt nytt varje dag!

Mal


Förresten så har jag hört att hon är vig, den där Frida höhöh...

Kommentarer
Postat av: Friday

Haha gamla brekten, är trevligt.;)

Men oj, vilken bild. Den var mindre härlig, men wtf. Man kan inte vara snygg jämt och ständigt. SNART ÄR DET KRYSSNING!!!<3

2009-02-23 @ 00:25:56
URL: http://heyjealousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0