skola och student

Idag hade vi skola från 9.05-11.20 haha det låter som vi går halvdagar eller nåt sånt skönt men det var en lektion som var inställd.Tyvärr var det lite fel dag för mig för vi hade bestämt att stanna i skolan och sälja våra studentflakströjor över lunchen så det gjorde vi. Det var kul och vi fick några beställningar, tur att vi har så snälla kompisar!


Efter skolan åkte jag och Angie till mötet med de som arrangerar vår studentskiva och hämtade ut biljetterna. Vi hade miljoner frågor kändes det som men vi var klara på en halvtimma. Jag längtar verkligen till studenten, det kommer bli grymt! Nu gäller det bara att ta tag i klassen och fixa med biljetter och gäster och grejer. Inget jag ser fram emot kan jag lova haha men det kommer gå bra, det är ju vi som håller i det!

Puss och kram
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0