London ♥

Hello! Idag blir det nog en seg dag för inget blir som jag vill. Mami och Angie åkte precis för de skulle gå och se den nya filmen som baseras på boken av Stieg Larsons bok "Män som hatar kvinnor". Jag har inte läst boken så jag orkade inte följa med så nu sitter jag här och tråkar istället..

Vet ni en sak? För exakt ett år sedan så åkte jag, Malin, våra mammor, Malins mormor, moster och kusin till London! Det var en grymt rolig resa och jag längtar tillbaka extra mycket idag.


Vi bodde på ett litet mysigt hotell med en läskig receptionist som hette Ali Baba


Det här åt vi till frukost varje dag! :-)


Vi shoppade såklart på Abercrombi&Fitch


Vi var ute i solen


Heta bussar som vi såg från varje taxi vi åkte


Vi träffade lite vänner som bor där



Mer shopping och promenader


Hihi, kan det vara Arbercrombie påsar vi håller i igen?


På hotellet


Big Ben


STARBUCKS! där vi hängde varje dag <3


Och såklart vår bästis kameran hihi

Vi hade det riktigt kul, åt gott och shoppade massor!!
Hoppas på en repris snart
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0