Wednesday

Hello :-)  Hoppas ni mår bra, det gör iaf jag, nästan. Känner att det är huvudvärk påväg och jag är trött som vanligt men det är ju inget nytt den här årstiden.. Idag hade vi skola från 10.00-14.15 fast första lektionen var inställd. Hatar när det är så på morgonen, och jag menar, hur svårt kan det vara att skicka mass-sms till klassen så vi kan sova en timma? Idag var det inte så jobbigt med tanke på att vi började sent och hade prov lektionen efter lunch så det var ett ypperligt tillfälle att kunna plugga lite. Men ändå. Efter skolan åkte jag hem och sen hade jag en tid hos tandis. Hon är så gullig och sa att tänderna var så fina och att jag ska fortsätta sköta dem så bra. Det firades med att vi åkte till Ica och handlade (mycket onyttigt) och så köpte vi med oss middag från donken som precis öppnat mitt emot haha. Det är ju det bästa de gjort.

Imorn efter skolan ska jag, Angie och Zacke(?) åka och hämta biljetterna till vår studentskiva som äger rum den 21a maj! We like!


Nu ska jag kolla SATC och Top Model.
Sen måste jag tvätta håret och fixa mina naglar, börjar se fuuuult ut!
Hugs
Val

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Hoppas de gick bra hos tandläkaren ;)

Natt natti

2009-02-04 @ 23:45:32
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0