Uppdrag chokladbollar

Vi åt middag för en stund sen och efter det blev jag så sugen på chokladbollar så jag var tvungen att kila ner till butiken här bredvid. Det var lite pinsamt med tanke på att jag är helt ofixad, går omkring med smutsigt hår och myskläder men äh, man gör vad man måste. Hon lär ju ändå ha trott att det är så jag lever mitt liv med tanke på att jag köpte massa chokladbollar och m haha.. Under tiden pratade jag med Malin och fick då lite svårt att räka så det hela blev mer pinigt haha men nu har jag mina chokldbollar och det är huvudsaken! :-)
Nu är det dags för 90210, love, love, love!

Här skulle det va bild på allt onyttigt och Cosmo som jag roat mig med hela dagen
men det ville sig inte..

Hoppas ni får en trevlig kväll!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0