Underbara Angelie

Jag måste ha världens bästa vänner. Tidigare ikväll fick jag ett sms med en sjukt fin dikt från Angelie. Den var så galet bra så jag bara måste skriva den här så ni också kan läsa den!

Att skriva dikter är inte min grej
men nu gör jag det speciellt för dig
Åh min kära Malin
tänk att du äntligen ska får träffa Stalin
Dra iväg till Ryssland och kanske finna en stor fet kvinna
för beundrarna är många dina
Kanske bjuder hon på en rödbeta
men det är inget jag vill veta...
Hoppas din bror spelar och vinner
gör så att alla lag försvinner
Men viktigaste av allt är att du kommer tillbaka
för att fira födelsedagen min med kaka
Nu har min fantasi slutat flöda
så nu ska jag inte längre med denna dikt döda
Spasiba och da svidanja
de kan vara användbara ord i Russia


Taaaaack älskling, du är så söt :-D Riccioooone, jag kommer tillbaka! Tänk på mig när ni äter kalopps på fredag och sen tycker jag att ni ska följa planeringen jag har gjort i Val's kalender åt er. Väldigt noga!

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0