The perfect gift.. to myself.

Hallå, hoppas ni mår bra. Just nu känns det som jag håller på att bli sjuk, har mått illa och så hela dagen, mindre bra.. Hoppas det går över för jag orkar inte bli sjuk nu och i helgen händer det massa kul, men det ska jag inte börja babbla om än för det är trots allt bara tisdag fortfarande. Jag sitter och klurar på en present till Angelie men jag vet verkligen inte vad hon vill ha och det är omöjligt att få ur henne vad hon vill ha, men jag har kanske en idé som jag ska spinna vidare på hihi..

Igår köpte jag en present till mig själv som jag hoppas trillar ner i brevlådan till alla hjärtans dag då det faktiskt är min namnsdag, lovely! Det blev ett par skyhöga bruna skor med nitar på och jag hoppas de sitter bra och matchar min skinnjacka, alltid så svårt när man shoppar över internet..

Dags att kurera sig i soffan igen då med lite te
pussar
Val

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Angelie är det TANTEN??

Hoppas stövlarna passar.

Kram// Anne-Lie

2009-02-10 @ 23:33:34
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0